איפה מתקנים את המשאבות שלכם?

איפה מתקנים את המשאבות שלכם? 

באסה. התקלקלה שוב המשאבה.. אחח כמה שזה מעצבן שדווקא היום ודווקא עכשיו 

צריך לעצור את העבודה, תכף יגיעו הטלפונים, מה ולמה ומתי היא תחזור לעבוד? המשאבה הזאת שכל כך הרבה תלוי על הכתפיים שלה.

אז מה קורה עכשיו? 

לוקחים את המשאבה? לכמה זמן? עד שיפרקו עד שיסעו יתקנו יחזרו יתקינו בחזרה. 

טוב אל תכנסו לסרט תכף נסביר לכם את הכל 

העבודה בחברה מקצועית מתבצעת ב2 דרכים עיקריות:

  1. טיפול בשטח – היתרון הגדול והנכון הוא תמיד לבצע את התיקון בשטח גם מבחינת זמן, גם מבחינת עלות ולפעמים גם מבחינת נוחות (למה לסחוב מנוע ששוקל 200 קילו אם אפשר לסדר אותו במקום, נכון?).

 מבצעים את השיפוץ בשטח ומחזירים את המשאבה לעבודה תוך מס שעות בלבד כמובן בהתאם לטיפול שהיא דורשת ובמידת האפשר.

  1. טיפול בסדנא – במידה ולא ניתן / יש צורך בשיפוץ כללי. יש להגיע לשטח לפרק את המשאבה, לאסוף אותה, לאבחן בקפדנות ולאחר בניית הצעת מחיר ואישור הלקוח נרוץ הלאה תוך כדי מערך שיפורים בביצוע חריטות, איזונים וליפופים. כל משאבה שיוצאת חזרה, חייבת לעבור סדרת בדיקות מקיפות כדי להבטיח את הצלחת השיפוץ לפני שהיא מותקנת חזרה אצל הלקוח.

אז בואו נבין מה החשיבות היעילות והפתרונות שניתן לתת לכם בשטח

חשיבות הטיפול המוקדם

חלק מהנזקים שאנחנו פוגשים במשאבות אלה נזקים שניתן לפתור בשטח, מתי בדרך כלל זה יתאפשר?

בעיקר כשהצלחתם לעצור את התקלה בזמן והזמנתם חברה שמתמחה בטיפולי שטח.

בואו נראה מקרה לדוגמא,

מיסב עליון מרעיש יכול להיות מוחלף במקום ללא צורך של הרמת מנוע ופרוצדורה מיוחדת, אבל אם לא מטפלים בזמן הוא הורס גם את המיסב התחתון וגם את האטם המכני ואז זה כבר דורש פירוק מלא של המשאבה. 

במקרים מסוימים המיסב כבר מתפרק ובעצם "חורט" את הבית שלו, דבר הדורש אסיפת החלק לסדנה לצורך חריטת הבית והתקנת בוקסה לצורך ייצור בית חדש, דבר המתורגם לזמן ועלויות גבוהות יותר.

החלפת אטמים מכניים וסטטים וחבלי אטימה 

בכל חיבור בין שטח לשטח שבו קיים נוזל יש צורך באטימה, כשהחיבור הוא בין שטח סטטי לסטטי או סובב לסובב קיימת אטימה סטטית כמו גומי על סוגיו השונים, קלינגריט, טפלון וכ"ו.

בחיבור בין שטח סטטי לשטח סובב נדרשת אטימה מורכבת יותר וכאן קיים האטם המכני או חבלי אטימה (פירוט עליהם ואופן פעולתם במאמר אחר).

אטמים על סוגיהם ובעיקר אטם מכני כושלים מדי פעם עקב שחיקה טבעית, חדירת גוף זר, נוזל או טמפרטורה לא מתאימים, תנאי עבודה לא נכונים וכ"ו.

אנחנו מתמחים בהחלפת האטמים בשטח תוך כדי היכרות מלאה עם כלל החלקים הקיימים במשאבות השונות ובאופן הפעולה הנדרשת לצורך ביצוע העבודה, תוך כדי שימוש בחומרים הטובים ביותר ובחינת הכשל ומתן המלצות למניעת כשל עתידי.

החלפת מיסבים בשטח 

מיסב תקול יכול להרעיש לגרום לעליה בצריכת אנרגיה. וכמו שקראתם למעלה, בחוסר טיפול הוא מחריף ועושה נזק גם לחלקים אחרים במערכת, חברתנו מבצעת החלפת מיסבים בשטח ואספקת גריז איכותי ומגרזות ומשמנות אוטומטיות במידת הצורך, לשמירה על אורך חיים גבוה.

יתרון הטיפול בשטח

במקרים רבים הנזק שנגרם למשאבה הינו מתפעול לקוי, תכנון שגוי או מנזק שנגרם ע"י אביזר אחר שקיים על הצנרת, מצב שלא יכול להיבדק בשליחת משאבה לשיפוץ בסדנה.

לכן חשוב בזמן תיקון של כל תקלה לאבחן במקצועיות בדקדקנות את סביבת העבודה ולהבין מה הגורם לתקלה ואיזה פעולות מנע אפשר לעשות כדי להימנע מנזקים עתידיים.

תוכן עניינים

ניסיון של מעל 7 שנים בתחום

לתיאום אבחנה מקצועית

דילוג לתוכן